غلامحسین پیروانی با باشگاه ابومسلم قرارداد سفید امضا کرد :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

غلامحسین پیروانی با باشگاه ابومسلم قرارداد سفید امضا کرد

  • ۷۰۴
غلامحسین پیروانی با باشگاه ابومسلم خراسان قرارداد سفید امضا کرد. بهزاد تیمورپور، سخنگوی باشگاه ابومسلم خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، با اعلام این خبر افزود: قرارداد سرمربی جدید باشگاه یک ساله است که پیروانی به صورت سفید این قرارداد را امضاء کرد و مبلغ آن را بر عهده باشگاه گذاشت. وی ادامه داد: حرکت پیروانی نشان دهنده این است که مربی با اخلاق فوتبال کشورمان تنها برای کمک و پیشرفت ابومسلم به مشهد آمده است. وی خاطرنشان کرد: در این روزها که قراردادهای میلیاردی در فوتبال مطرح است، حرکت پیروانی جای تقدیر و تشکر دارد. تیمورپور تصریح کرد: ما در انتخاب سرمربی خود مسائل اخلاقی را در اولویت قرار داده بودیم و این حرکت پیروانی نشان داد در انتخاب خود اشتباه نکردیم.
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/268



  • حرف حساب
    واقعا باید به شاغلام عزیز تبریک گفت با این اخلاق ورزشی که دارند متاسفانه آنهایی که دم از ابومسلمی بودن میزنند(اکبر میثاقیان , حنطه و ...) باید خوب به این نکته توجه کنند که یک مربی غیر بومی چطور این عمل را انجام می دهد.
    برای همه آنها متاسفم .
    اینم حرف حساب نه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی