مردم خراسان کاری به دعواهای آقایان ندارند و فقط دنبال داشتن ابومسلم لیگ برتری هستند تا با حسرت به نمایندگان دیگر شهرها نگاه نکنند. :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

مردم خراسان کاری به دعواهای آقایان ندارند و فقط دنبال داشتن ابومسلم لیگ برتری هستند تا با حسرت به نمایندگان دیگر شهرها نگاه نکنند.

  • ۷۵۹
خداداد که با نظر به خرید امتیاز لیگ برتری موافق است در مورد سیاست گذاری باشگاه ابومسلم برای فصل بعد و اینکه می خواهد هم امتیاز لیگ برتر داشته باشد و هم تیم را در لیگ دسته اول حفظ کند می گوید: هنوز چیزی قطعی نشده اما خیلی بعید است با توجه به اینکه برای لیگ برتر حداقل باید 7 تا 8 میلیارد هزینه شود آقای وفایی تیم را درلیگ دسته اول حفظ کند. برای ماندن در لیگ برتر باید تمرکز داشت و هزینه کرد و اداره دو مجموعه کار حرفه ای نیست.وی البته پاسخ مخالفان این طرح را می دهد و می گوید آقایانی که در تلویزیون با این طرح مخالفت می کنند یادشان رفته در مجموعه ای کار می کنند که امتیازش از بیرون از استان خریداری شده است. متاسفانه در این شهر مشکل اصلی خودمان هستیم که چشم دیدن هم را نداریم و چون خودمان در جایی مشغول نمی شویم و به هدفمان نمی رسیم می خواهیم همه چیز خراب شود. حالا که مجموعه ای دارند به ابومسلم سامان می دهند و می خواهند استان را صاحب امتیاز لیگ برتر کنند چشم دیدن آنها را نداریم و سم پاشی می کنیم تا به هر طریقی شده زیر پایشان را خالی کنیم. امروز ابومسلم به دلیل همین تنگ نظری آقایان ، به این روز رسیده است. هنوز نمی خواهیم برای یک بار هم که شده به منافع شهرمان فکر کنیم.الان بوشهر و بندرعباس و زاهدان دارند صاحب تیم لیگ برتری می شوند و شبکه های استانی شان بازی تیم های لیگ دسته اولی شان را چه در خانه و چه در خارج از خانه پخش مستقیم می کنند آن وقت ما هنوز داریم برای منافع شخصی خودمان به سر وکله هم می زنیم، آن هم به اسم مردم....در این فصل فقط ان هم چند بازی داخل خانه از صداو سیما پخش شد ، بازی های خارج از خانه کنار بماند !!!!!. واقعا جای تاسف دارد فقط ...   مردم خراسان کاری به دعواهای آقایان ندارند و فقط دنبال داشتن ابومسلم لیگ برتری هستند تا با حسرت به نمایندگان دیگر شهرها نگاه نکنند و دوباره به استادیوم ها بروند و از پیروزی تیم  شان لذت ببرند.
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/739



  • با سلام و تبریک سال نو.لطفا به اقای وفایی بگید که تا موقعی که با بچه های والیبال دو سال پیش تسویه حساب نکنه ره به جایی نخواهد برد.فقظ اینو بگم که الان دو سال گذشته و با این کارشون فقظ نام ابومسلم را که این همه اعتبار دارد زیر سوال میبره.امیدوارم همیشه موفق باشید.
  • رسول عمادالدین
    با ارز سلام و خسته نباشید خدمت تمامیه زحمت کشان تیم بزرگ ابومسلم خراسان.
    من هم به مانند آقای عزیزی دل پری دارم و ضمنا با نظرشون مبنی بر گرفتن امتیاز یک تیم لیگ برتری البته با نام ابومسلم کاملا موافقم.
    این رو هم می خواستم بگم که چرا شهر مشهد که بعد از تهران , بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر ایرانه,نباید حتی یک تیم در لیگ برتر داشته باشه؟چرا باید سالانه چندین میلیارد تومن یه دو تیم پایتخت داده بشه و به تیمی مثل ابومسلم نه؟چرا باید دو تیم اصفهانی از پول فولاد و ذوب آهن ( در حالی که این دو صنعت حق تمام مردم ایرانه! ) استفاده کنن و تیمی مثل ابومسلم نه؟چرا دو شهر کوچک آبادان و انزلی در لیگ برتر تیم دارن ولی مشهد نداره؟ ( در حالی که به مانند این دو شهر که چه بسا بیشتر و بهتر پتانسیل بازیکن سازی داره که این موضوع رو در 10 سال اخیر با بازیکنانی چون خداداد عزیزی , نیکبخت واحدی , رضا عنایتی , شهاب گردان و خیلی های دیگه ثابت کرده. )
    حتی اگر بزرگان فوتبال ما استقبال کم هواداران رو از بازی های تیم محبوبشون بهانه کنند , من فقط به همین موضوع اکتفا می کنم که در بازی دو فصل پیش تیم ابومسلم با تیم استقلال اهواز که خود من هم شاهد اون بازی در ورزشگاه بودم , 7000 هوادار ابومسلم به ورزشگاه اومده بودند در حالی که برای تیم پر ستاره ی سپاهان حتی در بازی های آسیایی این تیم هم به ندرت این تعداد هوادار رو شاهد هستیم.
    در پایان از فعال بودن وب شما سپاسگزارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی