هفته دوم لیگ برتر فوتبال: تساوی ابومسلم و پاس :: باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان

وبگاه اطلاع رسانی

باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان
۱۵ سال یار و همراه رسانه ای هواداران ابومسلمی

هفته دوم لیگ برتر فوتبال: تساوی ابومسلم و پاس

  • ۷۱۰
دیدار تیم‌های فوتبال ابومسلم و پاس همدان با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید. دیدار تیم های ابومسلم و پاس همدان از ساعت 17 در ورزشگاه ثامن با حضور 4 هزار تماشاگر آغاز شد. این دیدار سرد و کسل کننده در حالی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید که دو تیم حرف زیادی برای گفتن نداشتند و بازی بیشتر در میانه های میدان در جریان بود. در تیم ابومسلم عدم حضور مهاجم تمام کننده و استفاده از هافبک ها به جای مهاجم کاملا مشهود بود. قضاوت این دیدار بر عهده رحیم مهرپیشه بود. وی از تیم ابومسلم به شهرکی و مومونی و از تیم پاس همدان به علی آبادی، اویس کردجهان و مقداد قباخلو کارت زرد نشان داد. منبع: فارس
:: لینک کوتاه مطلب :: aboumoslem.ir/post/898



  • ابومسلم خیلی ضعیف بازی کرد. هیچ طرح و برنامه ای برای حمله و گل زدن نداشت. تو حمله خیلی کم تعداد بودند اون هم درحالی که ابومسلم میزبان بود و طبیعتا باید برای برد تلاش میکرد.
    تعویض ها هم جالب نبود . مخصوصا تعویض رضا ناصحی . ناصحی ای که داشت نسبت به بقیه خوب بازی میکرد رو تعویض می کنن و به جاش امجدشکوه مقام رو میارن که اصلا خوب بازی نکرد.

    ------------------------------------
    بازیکنایی مثل شهرکی و دانش دوست به نظر من بازیکنایی ضعیف و تموم شده اند و امتحانشون رو خوب پس ندادن چون که هر وقت به اونها فرصت داده شده خیلی عملکرد پراشتباهی داشتن و اصلا در حد نام ابومسلم نیستند.
    این بازیکنا مثل ابراهیم میرزاپورند یعنی هرچقدر هم بهشون فرصت داده بشه بیشتر از این پیشرفت نمی کنند بلکه ضعیف تر هم میشن.
    نمی دونم این بازیکنا چگونه تا اینجا رسیده اند شانس یا رابطه یا...

    در عوض بازیکنای آینده داری مثل ایمان نعمت پور و علی الخصوص محمد سهیمی رو به راحتی از دست میدن وکنار میذارن.

    به هر حال به نظر میرسه نیاز به یک بازنگری هست تا بازیکنای امتحان پس داده ای مثل شهرکی و دانش دوست کنار گذاشته بشوند و از بین استعدادهای نابی که بین تیمهای پایه ابومسلم و حتی سایر تیمهای استان وجود دارد بازیکنایی دعوت بشوند
  • بازیکنانی مثل شهرکی ,دانش دوست بازیکنانی ضعیف و تمام شده اند و اصطلاحا بازیکن سوخته محسوب میشوند چرا که هر گاه به آنان فرصت داده شده است بسیار ضعیف عمل کرده و اصلا در حد نام ابومسلم نیستند.


    مدتهاست که دایره بازیکنان تعویضی ابومسلم در هر بازی دایره بسته ای شامل شهرکی و دانش دوست و امجد شکوه مقام هست که اصلا جواب نداده اند


    به هر حال به نظر میرسه نیاز به یک بازنگری هست تا بازیکنای امتحان پس داده ای چون شهرکی و چاه جویی و دانش دوست کنار گذاشته بشوند و از بین استعدادهای نابی که بین تیمهای پایه ابومسلم و حتی سایر تیمهای استان وجود دارد بازیکنانی دعوت بشوند.

    ما به عنوان هواداران ابومسلم تنها موفقیت ابومسلم مطرح است نه فرد خاصی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی